loading...
دنیای من
دل سیما بازدید : 0 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

باکره باش

برای آسایش خاطرمردانی که پیش از توپرده هادریده اند

چرایش را نمیدانی فقط میدانی قانون است.سنت است.دین است.

قانون وسنت را میدانی مردان ساخته اند اما در

خلوت می اندیشی به مردبودن خدا وگاهی فکرمیکنی شایدخدارانیز مردان ساخته اند.

من  زنم

با دستهایی که دیگردلخوش به النگوهایی نیست که زرق وبرقش شخصیتم باشد

من  زنم

وبه همان اندازه از هواسهم میبرم که ریه های تو.میدانی؟

دردآوراست من آزادنباشم که توبه گناه نیفتی قوس های بدنم بیشتراز تفکرم به چشمهای تو 

می اید.دردم می اید باید لباسم را با میزان ایمان شما تنظیم کنم

دردم می اید زست روشنفکریت تنهابرای دختران غریبه است وبه خواهرومادرت که میرسی

قیصرمیشوی دردم می اید درتختخواب باتمام عقیده هایم موافقی وصبح ها ازدنده دیگری

ازخواب  پامیشوی تمام حرفایت عوض میشود.نمی فهمی تفکرفروشی بدترازتن فروشی است

حیف که برای توفاحشه ی مغزبودن بی اهمیت تراز فاحشه ی تنی است.

من محتاج درک شدن نیستم دردم می اید خرفرض شوم دردم می اید آنقدرخوب سروجدانت

 کلاه میگداریوهربارکه آزادیم را محدودمیکنی میگویی من به تو اطمینان دارم اما اجتماع خراب

 است.نسل توهم که اصلا مسئول خرابیهایش نبود میدانی؟ دلم از مادرهایمان میگیرد

بدبخت هایی بودن که حتی میترسیدن که باورکنندحقشان پایمال شد.

خیانت نمیکردندنه برای اینکه اززندگی راضی بودندنه خیانت هم شهامت میخواست نسل تو

ازمادرهایمان همه راگرفت جایش النگوداد

دردم می ایداین راهم بخوانی وبگویی اغراق است.ببینم فرداکه دخترمردم زیرپاهای گشت

 ارشاد به جرم موهای بازش کتک میخوردبازهم همین را میگویی

ببینم انجاهم به اندازه درون خانه غیرت داری.دردم می ایدبه قول شما همه زنهای اطرافتان

خراب است وانهایی هم که خوبند فامیلهای خودتان است.

مادرت اگر روزی جرات پیداکردازش بپرس:ازسکس باپدر راضی بودی؟

بیچاره سرخ میشودوجوابش راباورکن به خودش هم نمیدهد. دردم می ایداز این همه

بی کسی       دردم می اید...................


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 157