loading...
دنیای من
دل سیما بازدید : 25 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)
عزیزم عشق منی عمرا تو از دستم بری

برات هزار بار میخونم اینبار

میخوام اصن باشیم با هم تند نرو بابا یواشتر

عاشقتم عاشق تو بگو قیمت لبات چند

براتو کادو خریدم یواشکی بگو تو گوشم اگه لباس بدی میپوشم

بگو عاشق منی یا که عاشق برتپیت

چشم من تورو گرفته از تو که کسی بهتر نیست

حالا بیا بده من دستتو وا کن تو اون اخماتو

همه میدونن دنبالتم من همیشه شب تا صبح

خوشگل مشگل من فقط تویی وای وای

اگه دختر خوبی باشی میام میخرم واست های بای

چرا تو همیشه میگی یه نمه شبیه منگلایی

باشه ما منگلیمو ولی شما بچه آنگولایی

تو صبح تا شب دنبال من شروع میکنی به راه رفتن

نمیخواد حولم بدی اینو همه باور کردن

وای وای خانوم یواش یواش چشمکو زد برام یواش

انقدر شیرینی که تورو یه روزی میخورم با نون لواش

میخوای بری به مامانت بگی که این بیبب آقاهه دوست پسرته

بهش بگی دوسش داریو نزدیک تر از پوست تنته

با کسی نیستم غیر تو منو دلمو به روی همه بستن

با اینکه تو خودتم میدونی دخترا برای من صف بستن


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 163